F1 2013 Patch News

  • Patch #1 ist heute erschienen.


    http://community.codemasters.c…atch-1/m-p/383922#U383922

  • Ähm da steht das die es auf 120 FPS gefixt haben, heißt jeder hat maximal diese 120 FPS
    heißt aber NICHT, dass es keine Unterschiede mehr zwischen diesen 120 FPS und weniger (z.B. 60 FPS) gibt.


    Ich bin dann nochmal am testen was es so ausmacht..... :thumbup:


    Edit: Nach meinen bisherigen Test´s bin ich sehr zufrieden mit dem was da passiert ist! :thumbsup: 

  • Klingt alles gut ^^ 
    War aber auch mehr wie nötig :P
    Is ja fast ein neues Spiel

    LIGA 2015 Statistik
    Die gewünschte Seite kann aufgrund eines Serverproblems nicht angezeigt werden :whistling:


    LIGA 2013 Statistik
    24 Rennen | 15 Siege | 23 Podiumplätze | 0 DNF's | 526 Punkte
    Fahrer- und Konstrukteursmeister Saison 1,2 & 3 :thumbsup:


    LIGA 2012 Statistik
    9 Rennen | 1 Sieg | 6 Podiumplätze | 2 DNF's | 128 Punkte
    Konstrukteursmeister Saison 3 mit Major Pudding


    YouTube:
    https://www.youtube.com/c/M41kR

  • Die Frames ändert nicht unbedingt....aber du dürftest nicht mehr zu schnell sein :D
    ich hab bei mir auch nicht erkannt das er drauf ist, ist er aber. Der installiert sich anscheind komplett von selbst ohne zu fragen...der Schlingel :thumbsup:

  • Today sees our second PC Patch available on Steam for PC versions of
    F1 2013. We will update this topic once the patch goes live (today).




    PC FPS Issues:


    We’ve made further improvements to the PC FPS issue whereby higher
    specification PC’s had a considerable lap time advantage over lower
    ones. The difference now should be negligible and should allow fair
    competition between all players. Again we are aware this is a hot topic
    and will continue to monitor the forums for feedback once this fix is
    live.


    At 30+ FPS the track will now rubber in.


    Minor Fixes:


    In Online Custom Races AI cars that have retired will now be removed from the track correctly.


    Improved AI replication on high latency / low bandwidth connections in Online Custom Races.


    Corrected Professional and Expert AI difficulty on Sakhir (Bahrain) & Monza.


    Fixed an issue where on certain hardware all menus would be black.


    Force feedback settings have been tweaked to remedy the mid corner ‘dropout’ that some players were reporting.


    The above fixes (where relevant) for the Xbox 360 and PS3 versions of
    the game are currently being tested and verified. These require
    additional submission and authorisation from Microsoft and Sony so the
    release date for these will follow a little later than the PC version.




    Information on our previous PC patch can be found here.



    http://community.codemasters.c…atch-2/m-p/390880#U390880

  • Patch #3 is da


    LIGA 2015 Statistik
    Die gewünschte Seite kann aufgrund eines Serverproblems nicht angezeigt werden :whistling:


    LIGA 2013 Statistik
    24 Rennen | 15 Siege | 23 Podiumplätze | 0 DNF's | 526 Punkte
    Fahrer- und Konstrukteursmeister Saison 1,2 & 3 :thumbsup:


    LIGA 2012 Statistik
    9 Rennen | 1 Sieg | 6 Podiumplätze | 2 DNF's | 128 Punkte
    Konstrukteursmeister Saison 3 mit Major Pudding


    YouTube:
    https://www.youtube.com/c/M41kR

  • Patch #5


    Zitat

    Today sees our fifth PC Patch available on Steam for PC versions of F1 2013.


    Adjusted the audio balance between the players engine and AI so that the player can always hear their own engine.
    Fixed the grass on New Delhi so it will no longer seem like the car is driving on a rumble strip.
    Fixed a bug where completing a One Shot Qualifying session and then progressing to another qualifying session type could make the AI behave incorrectly.


    Thanks again for your continued feedback. For more information on the forthcoming console patch check here.